پژواك

طنز،عكس،كاريكاتور و خبرهاي داغ سياسي

وای بر مضعوف!…..طنز نبوی

Posted by حامد سازگار در 24 اوت 2008

برخلاف آنچه در مورد من فکر می کنید، اصلا این طور نیست که چون من یک طنزنویس ‏منتقد سیاست های دولتی هستم، بنابراین با دولتی ها رابطه ندارم و گاهی تلفنی یا حضوری با ‏آنها تماس نمی گیرم، راستش را بخواهید حتی خودم هم در آن جلسه افتتاحیه همایش ‏باشگاههای تهران حضور داشتم، ولی برای اینکه کسی من را متهم نکند که این حرف را از ‏خودم درآوردم، این قسمت سخنان محمد علی آبادی رییس سازمان تربیت بدنی را که در حاشیه ‏مراسم گفته شد به نقل از وب سایت » فردا نیوز» می آورم که خدای ناکرده به من نگوئید که ‏گوشم سنگین بوده و اشتباه شنیدم یا دارم به علی آبادی و علی آبادی ها تهمت می زنم، ‏موضوع این است که به جان خودتان خودم از سایت فردا نیوز خواندم که علی آبادی گفت: » ‏واقعیت این است که در ایران ضعف و مضعوف برابر هم نیستند، انبوه جمعیت با میزان نیاز ‏ورزشی که داریم سازگار نیست و حضور در سه رشته‌ مدال آور در المپیک حاشیه امنیت ‏ندارد.»‏

وقتی سخنان ایشان تمام شد، فکر کردم اشتباه شنیدم، به ایشان گفتم: ببخشید شما در مورد ‏ضعف و مضعوف چیزی گفتید؟ ‏
ایشان گفت: ادامه مطلب …

پاسخی بگذارید

 
